کد خبر: ۷۷۴۰۱۶
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸

فیلم| سکانس ماندگار حمید جبلی و کلاه قرمزی

با انتشار خبر خداحافظی حمید جبلی از سینما و تلویزیون، سکانسی ماندگار از فیلم سینمایی کلاه قرمزی محصول سال ۱۳۷۳ منتشر شده است.
فیلم| سکانس ماندگار حمید جبلی و کلاه قرمزی
آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته خبری مبنی بر خداحافظی حمید جبلی؛ بازیگر، کارگردان، صداپیشه، و عروسک‌گردان نام‌آشنای سینما با حرفه خود در سینما و تلویزیون منتشر شد. به همین بهانه یکی از سکانس‌های ماندگار فیلم سینمایی کلاه‌قرمزی ساخته ایرج طهماسب را در ادامه می‌بینید.

« کلاه قرمزی» به کارگردانی ایرج طهماسب با حضور و صداپیشگی اصلی حمید جبلی یکی از پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران است. در خلاصه داستان آن آمده است: کلاه قرمزی که بزرگ شده، مشغول تحصیل است اما بازیگوشی‌هایش سبب می‌شود تا از مدرسه اخراج شود. تلاش او برای اینکه شغلی به دست آورد نیز نتیجه‌ای عاید نمی‌کند، تا اینکه از طریق تماشای تلویزیون و تماشای برنامه آقای مجری تصمیم می‌گیرد تا روانه تلویزیون شود...

جبلی فعالیت خود را از سال ۱۳۵۱ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز و از اوایل دهه شصت با بازی در مجموعه محله بر و بیا به عنوان چهره‌ای محبوب در تلویزیون شناخته شد. یکی از دلایل شهرت او خلق شخصیت محبوب کلاه قرمزی به همراه ایرج طهماسب و صداپیشگی عروسک‌های کلاه‌قرمزی و پسرخاله است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین